katara benm kızım öyleydi,memeyi azalttm.sadece geceye döndürdüm.2 ay direndi oda bende.kidofine sambu mor şişe vitamin var.ondan başladım.14 aydan sonra ilk defa yeöek yemeye başlanştı tavsiye ederim. Bide yemediği şeyleri yumurta falan önce kaşığı suya batırıyodum tavsiye ederm.yemekleri köftw yapıyodum yeşil mercimekli falan.eline aldıkca içi ısındı.blw karşıtı biriyim.kaşığı aldıkça aşırı yüksek sesle heyecanla oooo bravo falan yapıyorum hala o farletti çok