Ess92 iki gün önce yeniledim. Önce bağlı olduğun il/ilçe nüfus müdürlüğünden randevu alıyorsun. Zaten Google yazınca çıkıyor. Sağlık ocağından sağlık raporunu alıyorsun, sonra o rapor için 250 tl bir ücret ödüyorsun e devlet üzerinden. Google yazınca yönlendiriyor seni siteye. Ziraat bankasından da değerli kağıt bedeli ödüyorsun 15 tl. Eski ehliyet son 6 ay çekilmiş biyometrik foto ve kimlikle randevu aldığın nüfusa gidip yeniliyorsun. 5 dakikalık bir şey.