Bizim yatak odamız ve salonda klima var ikisi de gece açık oluyor
Gece en kısık fan ayarında 25te çalıştırıyorum yatak odasını. Siz vantilatör kullanacaksanız en dğşük ayarda size denk gelmeyen bi duvara doğru çevirip açın ama sesi rahatsız edebilir
Bir de böyle mobil soğutucular var. Tekerlekli oluyolar her yere taşıyabilirsiniz. Elektronik mağazalarda satılıyo görmüştüm ben hatta mutfak için alıyım demiştim ama vantilatör yetiyo şimdilik orda da😄