Kızlar bebeğimde deri döküntüsü vardı yüzünde. Doktora götürdük. Süt alerjisi olabilir mi dedik . Oda süt alerjisi olsa devamlı kakası mukuslu olur dedi . Testte yaptırsanız negatif çıkar dedi . Krem verdi yüzüne egzama dedi mustela geçti yüzü . Şuan 2 ay 7 günlük bebeğim 2 gün önce gövdesi kızarık ve deri döküntüsü oluştu . Bugün doktora götürdük . Doktorda süt alerjisi de olabilir dedi. Bize süt alerjisi olan mamalardan verdi 1 hafta bunu deneyelim geçsin sonra geri aynı mamaya döneriz tekrarlıyor mu bakarız dedi krem verdi .
de mamayı içiremedim tadı çok kötü içine vanilya damlat dedi yaptım.
da sorum size şu yani sür alerjisi olsa ben doğurduğundan beri mama veriyorum yani başka bir belirti birşey olmaz mıydı ki . Of kafam çok karışık yani tecrübesi olanlar bi yazabilir mi 🙄
https://hizliresim.com/PGEl99
vücudu böyle