[silindi] Elfgrn yazmaz olaydım hakikaten ölüm diyetiymiş 😂 öğlen 12 ve akşam 20.00 aynı şeyleri yedi. Ara öğün olarak da her gün 1 ceviz+3 çilek ya da 10 yaban mersini yedi. Buyrun efendim 😂
Elfgrn [silindi] Allah yardımcın olsun Su diyeti yapsan daha iyi en azından sürekli 3 gram şeyle mideni doldurup açlik krizi yaşamazsın
[silindi] Elfgrn ben kafaya taktım mı yapıyorum genelde ama kendi evimde olmamam sıkıntı etrafımda hep güzel yemekler dönecek 😂
Elfgrn [silindi] evet insan kendi evinde daha rahat daha güzel yapıyor böyle şeyleri ben de eve gelmeyi bekledim bu yüzden