binnur37 Bu bebelere ne oldu ya , benimki de gece doğru düzgün uyutmadı yatağını ayırma dönemindeyiz o sırada zaten emzirmeye kestik Yani değerlendirdim emme yatak ayırmayi, dün gece ne olduysa bir ara yanında uyuyakalmışım bayağı sabaha doğru fark ettim geçtim yatağa o kadar uğraştırdı beni yanından kalkamayacak hale geldim. Hala uyumadı uyusa diye bakıyorum vallahi
Kahve falan uğraşmayacağım o uyursa hemen uyuyacağım ben de 