Kızlar selam ya ben çok kafaya takıyorum bazen , benim bebeğim doğduğundan beri beni hiç emmedi hep sağarak verdim 5.ayına kadar günlük ger beslenmesi benim sütümleydi mama da veriyordum ama 5.atdan sonra ne olduysa bnbazen sağmamaya başladım kolaya kaçtım mama yaptım ya da çok geziyoruz bazen dışarda zaten mama veriyorum şuan farkettimki resmen mamaya döndük gibi bişey oldu günde 6 kez besleniyorsa 2de bnm sütüm ve o kadar çok azaldı ki şuan kalktım sağıyorum damla damla çok az geliyor sağarken göğüslerimi sıkmaktan ellerim parmaklarımı uyuştu ne yapcam artık sağmak çok zor ve üstelik büyüyor daha çok kucak istiyor sanırım sütüm bitiyo suan çok üzülmeye başladım