Kızlar bugün kına vardı oraya gittik. Ama orda bir şey fark ettim. Herkesin çocuğu annesinin yanında ya da normal bir şekilde ayakta durup oyun oynarken benim kızım asla oturmuyor ve yerinde bile durmuyor sürekli bir hareket halinde. Bu güzel bir şey mi yoksa bir sorun my anlamadım. Dehb olabilir mi