SeNaGT İlk ben başlayım ; Sevdiğim Yemek = Patlıcan Kebabı + Patlıcan Olan Tüm Yemekler Sevmediğim Yemek = İçli Köfte ve Kapuska
Birdunyabircennetannesiii SeNaGT Sevmediğimi saymıyorum maalesef yemek seçme huyum var özellikle sebze yemiyorum🤦 Sevdiğim: Sarma, tavuklu olan herşey
Tatlican SeNaGT Enn sevdiğim sarma ve kısır 😃Ana yemek olarak hünkar begendi olsun😆 Sevmediğim ise mantar denedim ama yutamadım
SeNaGT karpuz_ ilgimi cekmiyor hamileyken asermistim yedim birtane pişman oldum dahada gorunce midem bulanir
Tatlican karpuz_ Bence zahmetli diye sevmıyor uyanık kadın😄😄😄Şaka şaka Ben her muz yemede bunuda sevmeyen varmı ya en basit soyulan meyve derim😃Ama evet sevmeyenler var tabiki. Bize güzel gelen şeyi başkasının sevmıyor oluşu anlık tuhaf geliyor😆
SeNaGT Birdunyabircennetannesiii benimde esim cok secer basitinden sogan sarimsak olan yemegi yemez yesillik ve icinde yesillik olann bisey yemez biber salatalık yemez tek yogurt çorbası icer 😂😂😂
ikiKudurukAnnesi Patlıcanlı yemekleri genel olarak çok severim Sevmediğim bamya diyebilirim çok yemek seçmem
SeNaGT ikiKudurukAnnesi patlicani bende çok severim tupte bile kozler patates kızartması ile yerim 😋😋😋
karpuz_ Tatlican evet bayıla bayıla yediğim şeyleri insanlar sevmiyorum dediğinde aa nasıl sevmez oluyorum bi an😂😂 başkalarına da benim sevmediğim şeyler öyle geliyordur eminim ama genel olarak sevilen şeyler vardır ya onlardan biriydi benim için içli köfte 😂 olsa da yesem kaç gündür yapasım vardı 😆
SeNaGT Tatlican benimde kiz mesela patatesin hicbir seklini yemez asla kizartma haslama borekte asla surmez ağzına kek pasta türu yemex
uykusuzanne__ SeNaGT sevdiğim yemekler yaprak sarması lahmacun kebap mangal etli ekmek su böreği Sevmediğim de kabak yemeği kabuska yemeği
arven2024 SeNaGT en sevdiğim ve sürekli yemek isteyeceğim yemek köri soslu tavuk Ve tavuk içeren tüm yemekler En sevmediği ıspanak pırasa
Hemdem__ SeNaGT Sevdiklerim; Sarma ,kuru dolma,içli köfte,tavuk,kebap Sevmediklerim;Kapuska,bamya,mumbar,şırdan