Dün sezeryan doğum yaptım doğum sırasından sağ omzunda bi ağrı hissettim bugün eve geldikten sonra öyle bi ağrı oldu ki omuzlarımda ölüyorum zannettim ciddi anlamda böyle bişey yaşayan var mı nasıl geçer bide karnımın içi eriyor resmen nasıl hafifleyecek bu ağrılar??