mutlulukkkkk Hastaneye acile gittik 36,7 çıkıyor. Ev ortamından kaynaklımı sıcaklığı neredeyse 29 derece nem ise 32 lerde bundan kaynaklı olabilirmi
buse57 mutlulukkkkk hangi ateş ölçerle ölçüyorsunuz pandemi döneminde meşhur olanlardansa yakından ölçüyor olabilirsiniz birinci bu İkinci ev sıcaklığıda nemide yüksek bu yüzdende sadece yüzü sıcaklıyor olabilir Üçüncüsü başka bir şikayeti varmı huzursuzluk ağlama normal zamandan farklı şeyler vs Ve son olarak yüzü sıcak olabilir sadece elinizle bi sırtına göğsüne bakın ama sırt üstü yatarken sırtına değil göğsüne bakın Benim çocuğum ateşli halde hastaneye götürdüğümde ateşi hep düşüyordu ama o zaman kıştı ve doktor dışarda çocukların ateşi genelde düşer dedi