Kızım eylülde 3 yaşına girecek. Henüz akıcı herkes tarafından anlaşılan bir konuşması yok. Ben çok güzel anlıyorum babası halası yani yakın çevremizde son zamanlarda güzelce anlıyor. Sorunum şuan için olumsuzluk eki. Hiç kullanmıyor. İstemediği zaman ı ıı diyor hayır diyor.
Örnek vereyim almak istemediği zaman “al bitti” diyor istediği zaman da “al istiyorum” yani -me, -ma, -mek, - mak ekini hiç kullanmıyor.
Bu durum normal mi, daha vakit mi var?
Neler yapabilirim? “Alma” dediğimde anlıyor. Ama kendisi kullanmıyor.