Kızlar selam esim bu sabah 38.5 ateşle uyandı hastaneye gitti akcigerlerini enfeksiyon kaplamış bulaşıcıymıs. Hatta yatış verdiler bu gece hastanede kalacak. Bebegim de ateş halsizlik vs. Yok sadece ishal sanırım dün iki kere kaka yaptı. Bugün 3 kere yaptı sonunucu baya suluydu. Doktora götürsem mi eşimden bi şey kapmış mıdır acaba ya da ateş mi beklesem götürmek için belki de bulasmamistir. Ne yapacağımı şaşırdım ya. Sadece mama içiyor bu arada ishalin düzelmesi için ne yapabilirim ki evde