Kayraaaaaa benim oğlum çok aktif bir çocuktur her konu da ama vurma etme huyu yok hatta birisi vurduğunda da karşılık vermez, geçen bi çocuk parkta baya hırpaladı benimkini ben yetişene kadar ve oğlum 1 saat ağladı ‘beni çok kötü dövdüler’ diye 🥲o an ne hissedeceğimi bilemedim resmen sinirlerim bozuldu ve yalan yok seni hırpalayan olursa sende bağır itttir kendinden uzaklaştır diye de söyledim. Parklar maalesef ki boks ringine dönmüş durum da kimin kime gücü yeterse ve 4 yaş çocuğun da her an peşinde koşturamıyorum kaçıp gidiyor oynuyor o yüzden artık böyle söyleme çözümü buldum kendimce.