drdane009 ortada o kadar çöp bilgi var ki herkes her hastalığın profesörü gibi saçma sapan doğru yanlış her şeyi yazıp söylüyor, doktorunuzun şüphelendiği bir durum yoksa kendinizi boşa üzmeyin. Oğlum 35 aylık çok az kelimesi var hatta geçen kış acaba DEHB olarak mi diye çevreden çok fazla baskı aldığım için çocuk psikiyatriye de götürdüm otizm ya da DEHB yönünden bir sorun görmüyorum sadece dil gelişimi biraz geriden geliyor gibi ama o bile şuan gelişimi geriliği tanısı koyabileceğim boyutta değil dedi, ben kontrolsüz hareket etmesinden, canı acısa bile aynı şeyleri tekrar etmesinden, tehlike ve korku nedir bilmemesinden dolayı gitmiştim, çok aşırı hareketli sürekli kendine zarar verme potansiyeli olan bir çocuk, şuan hâlâ çok az kelimesi var anne, baba, dede, teyze, nene, mama, teyzesinin adı, halasının adı, dayıya dadı, hayvan sesleri, ay, gel, git, geldi, gitti gibi basit kelimeler söyleyebiliyor ama denileni anlıyor ve uyguluyor, çok sosyal ve sevgi dolu bir çocuk, şarkılara mırıldanarak da olsa eşlik eder, dans eder, arabalara çok meraklıdır özellikle itfaiye vs gibi araçlara bayılır seslerini taklit eder, doktora gittiğimizde bunların yarısı kadarını falan yapıyordu ama yine söylediğin şeyi görsellerden bulup gösteriyordu bu arada doktora gittiğimizde 26-27 aylık falandı ve kesinlikle otizm değil şuan dehb gibi de durmuyor ama tekrar görelim demişti. İçiniz rahat etmiyorsa bir doktorla görüşün ama bebeğiniz daha çok küçük kulaklarınızı dışarıya tıkayın derim