uykuyusevmeyenbebe Sorum başlıkta ☺️ bebem bu gece sıcaktan uyuyamıyor üstünü de örtmediğim için fazla soymak istemiyorum siz neler yapıyorsunuz nasıl uyutuyorsunuz bebelerinizi
Cicektebenimcicekligunlerde uykuyusevmeyenbebe Açıyor üstünü kısa kollu uzun pijama giydiriyorum sabah teni soğuk oluyor
fatma_kuzey uykuyusevmeyenbebe klimayla uyutuyorummm oğlum Ağustos doğumlu bir yaşına giricek 11 aylık doğduğu günde bile klimayla uyumuştu izmirdeyiz çok sıcak ve mecburuz maalesef geceli gündüzlü sıcak aynı akşam hiç serinlemiyor düşük ayara alıyorum bebeğime çarpmayacak şekilde ayarlıyorum rahat uyuyor
Pamukhanim_ uykuyusevmeyenbebe sadece ince ipli zıbınla uyuyor üzerinde bişey örtmüyorum yoksa çok sık uyanıyor
myangelson uykuyusevmeyenbebe kısa kollu zıbın altına ince uzun pijama. Direk zibinla yatirdigimda soğuk oluyor vücudu bir de geceleri çok gaz sancısı çekmeye başladı üşüyor diye ince pijama giydirmeye başladım
uykuyusevmeyenbebe fatma_kuzey allah bağışlasın ❤️ klimamız maalesef yok konya da yaşıyoruz bizde bebeğimin uykusu problem zaten şimdi daha da zor olmaya başladı 🥲
uykuyusevmeyenbebe fatma_kuzey dün gece aşırı derecede sıcaktı üzerini komple soydum zıbını ile uyuttum ona rağmen yine de terledi 🥲 uyuyamadığı için oturduk bizde napalım 🤣
uykuyusevmeyenbebe myangelson bende bu gece zıbını üzerine şort giydirip uyutmayı düşünüyorum inşallah uyur çünkü dün gece sıcaktan uyuyamadığı için sabaha kadar oturmak zorunda kaldık 🫠
bianneo uykuyusevmeyenbebe sadece zıbınla uyutuyorum üstünü de örtmüyorum biz dayanamıyoruz çocuk hiç dayanamaz çok sıcak 🫤 bir kaç gün annemlere geldik dün gece bir rahat uyudu ki 2 kere kalktı sadece yoksa sürekli mızıldanıyordu uyuyamıyordu
myangelson uykuyusevmeyenbebe yapacak birşey yok vantilatör falan çalışsa bebeğe uzak bir konumda ona vurmayacak şekilde