İlçede oturuyorum o yüzden önce buraya yazıyorum hastaneye hemen gitme şansım yok. 2 3 gündür aşırı huysuz. İlk defa bugün ateşlendi biraz gündüz ilaç verdim geçti hali var keyfi de var çok şükür şimdi tekrar ateşi çıkmış hemen ilaç verdim soğuk bez uyguluyorum başka yapacağım birşey var mı ya tedirgin oluyorum