acemianne___ sanırım yapı ile alakalı ya benimde ztn küçüktü ama öyle aşırı küçük değil hamile kaldım biraz büyüdüler doğurdum emzirirken kocaman oldular bi ara bedenimden bile büyük görüyordum daha sonra emzirme bitti ben 45 kiloydum memeler söndü bildiğin yok gibiler kocaman sütyen takıyorum biraz büyük gorunsunler diye 🙉 doğuma 55 kilo ile gitmiştim şimdi 54 kiloyum hala küçükler sadece popom ve göbeğim alıyor kiloyu 1 öğün de yemek yemesem hemen veriyorum aldığım kiloyu
Kimisi küçülsun diye dua ederken kimisi de büyüsün diye dua ediyor işte hayat bu hsksdkdkdnd😂😂😂😂