D_deniz Aysunnkaya Molfix premium çok memnunum. Genişliği kavraması yumuşaklık açısından sızdırma olmuyor çok dolsa bile sabaha kadar. Kaka üstüne çiş gelince bsy olmuyor ara sıra olur ya görmüyor insan. Ben tavsiye ederim
sevde11 Prima kullanmadım ama e bebeğin kendi bezi var onu kullanıyorum ve çok çok memnunum . Baby me marka olan .
Aysunnkaya D_deniz molfix kullandım geçmeyen pişik başladı sonra primaya geçtim ama oda çok pahalı ince yapılıydı oda ondan dolayı ince bi bez olursa diye sordum ama teşekkür ederim
Aysunnkaya bebeklianneninblogu sanırım sleepy bio alıcam doğduğunda onu kullanmıştım ama sızdırma yapınca değiştirmiştim belki bu sefer yapmaz gece çok beslenmediği için
Aysunnkaya betul160324 goon üretilmiyor gece bezi olarak kullanılıyordum çok güzel bi bezdi geri çekilmesi beni üzdü