Mrvdm ay siz sakın benim yaptığım saflığı yapmayın çocuğa önce külot ve atlet alın ben saf gibi almayı unutmuşum vardıda iki üç tane şimdiye kadar zıbın giyiyor diye aklıma bile gelmemişti😅
İlk günler heryere işeyebilir bu yüzden halıları kaldırmanızı öneririm (akıl sağlımızı korumak adına )
Bu süreç çocuğa göre işliyor açıkcası ben bir temmuzda başladım lazımlık almadım evimdeki tuvalet alaturka diye zaten uzun zamandır kabızlığımız vardı rahat yapsın diye tuvalete götürüyordum yani tuvaleti tanıyordu
İlk önce bir konuşma yaptım biz artık bezi çöpe atıyoruz çişimizi kakamızı tuvalete yapıcaz diye ama tabi dank diye alışmadı bugün 10 gün olsu yeni yeni çişini az bişey altına yapınca anne çiş diyor sonra koşuyoruz ilk 5 gün altını ıslattığında ben değiştirmesem rahatsız bile olmuyordu sonra sonra altı hafif ıslanınca söylesi şimdi sırada kaçırmadan söylemek var
Ben gece ile gündüzü bir bıraktırdım gece kaldırıp çişe götürüyorum ilk günler yatağa komple yaptı ama kızmadım tekrar anlattım
Yatağında alez var onun üstünde yatak örtüleri var sıvı geçirmez en son çarşafı
Ay uzun oldu okursan helal olsun 😅