Arkadaşlar merhaba bebeğim 4 gün sonra 3. Ayını dolduracak doktora sorduk belirtilerin çoğuda var 2 gündür de emzirirken acıtmaya başladı daha önce böyle Bşy yoktu göğüs ucum yara değil ağzına bakıyorum görünürde Bşy yok sizce diş çıkarıyor olabilir mi??