prenses_annesiiii ay farkı 1.sinifta değilde ilerleyen yıllarda ortaya çıkıyor araştırmalar geç gitmenin daha iyi olacağını söylüyor mesela kizimda 1e başlayacak anaokulunda sınıfında temmuz 2018li vardı sinifin yarısı 2018liydi düşünün ki daha bu cocuklar 1e gidecekler ekim 2019la baya fark var okuma yazma öğrenmeye herkes ogrenir ama ruhsal doyum için yeterli olacak mı bunun için isterseniz rehber öğretmenlerden destek alın onlar karar vermede yardımcı olsun