3 aylık bebeğim gündüzleri uykusu 10 ar dakika. Memede ağlar ayakta emzirmemi ister. Uzun uyumadigi için iyi dinlenemiyor huysuz, ben mi uyutamıyorum yatağa koysam ağlar çabuk uyanır salıncağı var orda uyursa da çabuk uyanıyor ben nerde yanlış yapıyorum bu kız hemen uyanıyor veya memede agliyor, bu arada gece uykusuna 11 de yattı diyelim gece derin uyuyor emmeye kalkıyor sabaha karşı, ama sabah abisini kursa götürdüğüm için sabah da biraz uykusu bölünüyor.. derin uzun uyuması için ne yapmam lazım, su sesi seviyor genelde ve yalnızlık sessizlik seviyor ama mümkün değil evde cocuk var. Gündüz 5 dk durmadı ya arkadaşlarım vardı perişan oldum