kaanasilinannesi Kızlar merhaba bebeğim 2.5 aylık gece emzirdigimde tekrar uyuduğu için genelde gazını çıkaramıyorum sırtına pat pat yapıyorum ama gazı cikmiyo mecbur uykusu açılmasın diye yatıyorum bu sefer gazı çıkmadığı için kısa sürede uyaniyo bazen siz nasıl yapiyosun mutlaka gazını cikariyo musunuz yoksa emzirip direk yatiriyomusunuz ne yapmam.lazim😥
polisanme kaanasilinannesi 4 aylık oldu bebeğim ilk 1 ay gazını çıkardım gece şimdi emzirip koyuyorum yoksa uykusu açılıyor
richgirl kaanasilinannesi o aylarda mutlaka çıkarmaya gayret ediyordum gazını. Şimdi 4 aylık emzirip koyuyorum.
babyandmom_ kaanasilinannesi Canım bebekler uyurken gaz çıkarmazlar boşuna uğraşıp uykusunu bölme sana da yazık
cerenkarahan17 3 ay 20 günlük benim de bebeğim, lohusalığın sonuna kadar gazını çıkarttım, 2. Ay sonuna kadar metsil kullandım, şimdi sadece emzirip uyutuyorum bir süre metsil deneyebilirsin belki rahatlamayı öğrenir birkaç gün içinde alışır zaten gaz çıkartmaya
kaanasilinannesi babyandmom_ evet galiba öyle omzumda uyuduğu için gazi cikmiyo dikkat ettim uyanıkken gazı cikiyo sadece