Dlkuzn ben ilk kızım 18 aylıkken ikinciye hamile olduğumu öğrendim ve açık söyleyeyim tek başımayım çocukla. Oturup günlerce ağladım nasıl yapacam nasıl yetecem diye sonra ben 4-5 aylık hamileyken büyük kızım oyuncaklarıyla oynuyodu ama öyle bi oynamakki tek başına canı sıkılmış çok belliydi o günden sonra ağlamayı kestim rabbim yardım eder bi şekilde bir sene sonra beraber pıtır pıtır oynayacaklar diye seviniyorum artık
Ve büyük kızım 30 aylık şuan küçüğüde 4 aylık şimdiden kardeşiyle oynamaya çalışıyor emin olun ikinci çocuk ilk çocuk kadar zorlamıyor sizi benim ilk kızım kolikti ikincide öyle olursa mahvoldum diyip duruyorum çok şükür ikinci sakin büyük kızıma göre