Evet malesef benimde oyle oldu sanirim birde atak haftasina denk geldi bende ayni durumdayim, tamamen emmeme durumu yok ama belli saatlerde hem emmek istiyor hem memeyle kavga edip yaygara kopariyor bende mecburen sagip veriyorum bin nebzede olsa rahatliyor , genelde sakin bi bebegim var cok sukur uyumludur ama bu asilardan sonra resmen huy degistirdi mizmiz ve huysuz, bir dertleri var ama anlayamamak daha cok yoruyor insani asidan sonraki ilk krizinde cok caresiz hissetmistim emmeyince sutummu gelmiyor diye panik yapip aglayarak süt sagdigimi hatirliyorum. Gunde bi defa ya sagip veriyorum suyumu yada 30-40 cc mama yapiyorum sutum olmasina ragmen , onlari içip sqkinlestikten sonra tekrar memeyi teklif ediyorum ve aliyor. En azindan meme den sogumamasi adina bibereon veriyorsam mutlaka 10 dk sonra tekrar meme teklif ediyorum. sanirim o anin huysuzluguyla memede yorulmak istemiyolar ve bi an once doyup rahatlamak istiyolar. İnsallah gecer bu durum yakinda diger asilarida var , sonrasini dusunemiyorum.. sizede sabirlar dilerim. Ben cozumu bu sekilde buldum