Kızlar toki evime taşındım çok şükür ✨️ fakat bir çoğu bilir ki tokinin ustalar evi korkunç pis bırakmış işçilik iğrenç maalesef ne yapsam ne balkondaki yerleri , banyo seramikler bembeyaz:( ( banyo duvarlarına köpük sıkmışlar temizledik ama izleri kaldı)supurgelikler heryerrr boya çıkmıyor çıkmıyor neyle çıkarabilirim bunları maf oldum ev temiz gözükmüyor resmen evde durasım gelmiyor. Heryerden devamlı böcekler çıkıyor sonu yok.