sucukluyumurtaaa Açık öğretimde kayıdım vardı belki 5 sene oldu girdim kayıt silinmiştir diyor. Tekrsr hsrç yatırıp açabiliyor muyuz lütfen yazın bilenler
Birdunyabircennetannesiii sucukluyumurtaaa Büyük ihtimalle yeni kayıt yaptırmanız lazım Kayıt yenileme olacağını sanmıyorum
simseklivekalpli sucukluyumurtaaa 4 dönem (2sene) üst üste kayıt yenileme olmazsa kaydınız silinir. Mecbur yks tekrar
defmommy sucukluyumurtaaa benimde vardı silinmişti belli bi süre sonra tekrar kayıt olmak gerekiyor sanırım
sucukluyumurtaaa beyzanuroz silindiği için yapılmıyormuş araştırdım af gelirse yapıyorlarmış da onu mu bekleyecez tekrar hazırlanacağım napalım…
sucukluyumurtaaa beyzanuroz neyse kendi aptallığıma veriyorum başkası sorsa aklın nerdeydi senelerce derdim hak etmişim 😂