Seydag11 Babası çıktı ben kaldım odada. Az önce bitti çekim. Ben sadece izledim. İlk basta doktor sakindi. Konuşarak uyuşturdu filan. Gazlı bezle uyuşmayınca iğne vurdu. Asistanı uyarıp durdu şunu yapsana bunu versene diye. Sonra bir başka asistan girdi içeri. 2 dakika sonra hemşire girdi. 4 kişi oldular çocuğun başında. Çocuğum endişeli olduğu için doktor sonunda sinirlendi. Koy şu başını artık koltuğa diye ittirdi kafasını. Dişi Çekince oğlum refleksle çığlık attı eşim kapıdan bir adım içeri girdi. doktorda bana bakıp işte sizin oğlunuz bu dedi çok sinirle. Kalktı sandalyeden çıktı odadan. Hemşireye ne demek istedi doktor ben tam anlamadım çocuğun sesinden dedim. Çocuğa yüz vermeyin çok üzerine düşmeyin filan demek istedi dedi gülerek. Aşağı inerken de bu çocuk yarın birgün annesi olarak seni döverde kullanırda dedi doktor. Çok da içine kapanık dedi. Eşime dönüp çekimden sonra annesine vuruyor dedi. Şimdiye kadar doğduğundan beri olan tüm aşıları işlemleri şunu bunu geçtim en zoru bugün yaşadığımız işlemdi. Benim şuan herşey çok zoruma gitti. Doktorun sözleri, davranışları filan. Sanki çocuğumu çok kötü yetiştirmişim gibi hissediyorum kendimi😪 Yani çocuk bu elbette ağlayacak geri çekilecek. Doktorun bu siniri beni çok etkiledi eve geldik ağlıyorum şuan arka odada