Yaa sanırım hepimiz aynı evhamdayız 🫣
Benimde 27 aylık kızım birçok kelimeyi söylüyor cümlede kuruyor bazı kelimeleri tam net değil ama çişi geldiğinde çiçi deldi diye tuvalete koşuyor, bişey istediğinde adını bilmiyosa onu istiyoyum diyo dutdu istiyom(su istiyorum) bitane kardeşi var 1 yaşında elif meme ittiyo bu şekilde konuşuyor elindeki birşeyi istediğimiz zaman vermem diyor.. ayıl(hayır) benim diyor bende hep kendi kendime düşünüyorum bi sorunmu var diye çünkü bu yaştaki çocuklara bakıyorum bazıları okadar net ki 😏 burda tavsiyeleri bekliyim bende