karpuz_ Kızlar hangisini tercih edersiniz ben şehirde yaşıyorum ama bazen köy hayatı aşırı cezbediyor çok hoşuma gidiyor 😍 şehir hayatının koşturmcası trafiği çilesi bitmiyor🙄
aysegul_my Ballilokmam11 +1 😅😅 bende katılıyorum bazilari köy hayatını şey zannediyo işte miss gibi açık hava miss gibi kuş sesleri içinde hayat sürme gibi tozpembe zannediyor keşke o kadar olsa ben razıyım 😕 içinde benim duramayacak kadar yadırgadığım bir ev (eşimgile) göre süper bir ev bir sürü yokuş fındık tarlaları sabahın 5inde kalkıp gecenin 10unda eve girilen beni cezbetmeyen bir yer Allah var hiç sevmiyorum bende köylüyüm köyde büyüdüm ama bizim orası eşimgile göre merkez kalıyor resmen 😅 o yüzden bana çok tuhaf ve zor geliyor
[silindi] Köy hayatından kastınız Muğla’da deniz kenarinda bir köy hayatıysa evet, Sivas’ta dağin başında 11 ay kış 1 ay ramazan olan köy hayatıysa bir Sivaslı olarak bile hayır 😂
karpuz_ [silindi] ay yok dağ başı falan değil öyle bende yapamam kasaba tarzında olabilir sahile yakın olabilir sahile çok yakın köyler var o tarz yerler yani illa denize yakın olacak 😂 önünde bişeyler ekmek için bahçesi olacak güzel çardağı falan olacak ama inek falan yok ben bakamam 🤣
patlakprezervatif [silindi] sivasta sivaslı bile kalmıyor çokta şey yapma 😃 şarkışlada iki yıl kaldım. Üniversite sebebiyle
dilan2431 karpuz_ köyden kastın hayvancılık filansa asla bizim köyde mecbur yapılıyor gitmem oraya ama şöyle evim bahçem olsun yeter bir iki komşu mis gibi
karpuz_ dilan2431 hayır hayvancılık bende yapamam önünde bağ bahçe olacak onu ekip biçeceksin hayvan bakmak çok zorr
sumeyyesinanaras karpuz_ ben de dogma büyüme İstanbul şuan Bartındayım ama yer sofrası ve köy kahvaltısı derim çok hoşuma gidiyor ve bazen çocuklarıma evde yere sofra kurup kahvaltı bile yaptırıyorum bizim zamanımızda anneannen bize böyle yapardı hep diyorum.
karpuz_ sumeyyesinanaras yaa dimi tadı çok başka köy sofrasının içtiğin çay bile farklı oluyor resmen 😍
karpuz_ aysegul_my evet ya işi gücü çok zor sanırım belli bir yerden gelirin olacak öyle rahat olur çalışmayacaksın kendi kapının önündeki bağ bahçe ile uğraşacaksın😂
yagmurkokusu_ aysegul_my bende hiç sevmiyorum tezek kokusunu içlerine çekiyorlar mis gibi diyorlar şehirden gelmiş ben rahatsız olup uyuyamıyorum hiç sevmiyorum köy hayatını ineklerin bağrışları sabahın köründe traktör sesleri milletin hayat mücadelesi o sıcakta yılanı çiyanı uğraşması böcekleri sinekleri dertleri 😂
alpmomssss karpuz_ gittik tabiki ama kendi köyümüz değildi . Şehirde de bahçemiz var zaten kendimize ait . Babamlar ekip biçiyorlar 🥬🍅🍆
forumgurmesi Kışın şehir hayatı, yazın köy hayatı:) Köyünüz bizim köyümüz gibi merkeze 2 km yakınlıkta ise güzel temiz derli toplu müstakil köy eviniz varsa bulunmaz nimet.
karpuz_ forumgurmesi 2 km olmasa da yine de yakın evimiz yok ama çok isterdim bir yandan da iş güç bağ bahçe işi çok zor ama dediğiniz gibi yazın şehir kışın köy çok mantıklı 😂
[silindi] karpuz_ o zaman tatil köyü hayatı mi şehir hayatı mi diye değiştirmeniz lazım başlığı ahshhshah köy hayatı diyince Sivas’ım da Sivas’ım 😂😂😂
beyzanuroz karpuz_ ne dedikosu bitiyor ne lafları ulaşım zor bizim burda erzak vs almak zor soba zor herşeyi zor bana göre 🤣🤣🤣