18 aylık emzirmeyi bırakmıştım bende. o dönem sürekli atıştırmalık, meyve, yoğurt, kefir bulundurdum evde sürekli teklif ettim yedirdim. süt vermedim hiç. bir iki ay şöyle yaptım gece yatmasına 1-2 saat kala ilk zamanlar az çorba verdim sonraları yoğurt ya da kefir içirdim. şimdi 22 aylık akşam yemeği yiyor 18.30 gibi. sonra belki meyve yerse yer yemezse öylece yatıyor. gece uyanırsa su istiyor. yani demek istediğim acıkmıyorlar. süt sindirimi zor bir besin. yoğurt, kefir uyumadan 1saat önce az miktarda bu süreç için iyi olabilir. sonra sonra düzen oturdukça bunlara da gerek kalmıyor. beslenme aralığı açılıyor.