Alparslan98 Oğlum 2 yaşında bezi bıraktık herşey güzeldi çabuk öğrendi konuşabilen çocuk söylüyordu şu 2 günde çiş kaçırmaya başladı bi söylüyorsa 2 kere kaçırıyor yarısını neden böyle olur çok moralim bozuluyor