Besteninannesiii bu isilik değil de toksik eritem denilen yenidoğan sivilcesi gibi duruyor. Bebeğiniz ne kadarlık, her gün ya da gün aşırı yıkayın ama her seferinde şampuan kullanmayın. Çok sıcak tutmayın, yün polar vs birşey kullanmayın, yağ ve hormon dengesi düzene girince geçecektir. doktorunuz ne dedi?