Hanımlar büyük oğlum bu yıl okula başlayacak. Doğdu doğalı her dönemde bir zorluğu olan bi çocuktu zaten. Şimdi arkadaşları oldu binada aşağıya inip oynuyor ama sürekli şikayet. 😔 yani çok düşünüyorum çok üzülüyorum ahlaksız kötü bi çocuk mu yetiştirdim diye. Küçük bebeğimden çok bunun bitmeyen sorunlarıyla uğraşıyorum.
Yaşayan böyle çocuk büyütüp düzelen oldu mu? Hep mi böyle gidecek bilmiyorum ama artık korkuyorum