starwomen gizememre Ecowell güzel ben 2 senedir sürekli onu kullandım kuzum. Birde pureseed natürel diye bir Şampuan var onu aldım elimdeki bitsin onu kullanmaya başlayacağım. Arkadaşım kullanıyor çok memnun kalmış. İçeriği de güzel. Bir bakmanı öneririm
ikibaloglanannesi gizememre İki çocuğuma da uni baby kullanıyorum. Onu kullanmasa idim ecowell kullanırdım.
saripapatyam_ gizememre ecowell kullandım ben öyle aman aman uzatmıyor diyebilirim benim kızımın saçlarıda çok kısa istiyorum uzasın güzel güzel toplayayım işte annelik hevesleri kimi bebişlerin maşallah çok gür 😣
buse57 gizememre yani benim deneyimlediğim bir şanpuan var o da uni baby ama hem içeriği temiz değil hemde göz yakıyor Varsa göz yakmayan düzgün şampuan bende bekleyeyim
buse57 gizememre ya bende normalde aldığım farklı şampuanı denerim göz yakıyormu diye buna ne salaklıksa artık öyle kullanmıştım çocuk gözlerini ovuşturup durdu banyo yapmak istemedi sonra denedim benim kileri cayır cayır yaktı çocuğanapmasın
coldplayy gizememre Biobaby kullanıyoruz, eczaneden alıyoruz, ebebekte yok sanırım. İçeriği temiz, kepek yapmıyor.
hilalakdeniz gizememre ecowell diye bir şampuan varmış.Hatta saç fışkırtıyor diyorlar ama ne kadar doğru bilmiyorum kızım biraz daha büyüsün onu alıp kullanacağım.Kullanan varsa da yorumlarını bekliyorum