Yani sürekli anlatarak konuşarak sevdirmeye çalışıyorum ağlasada sakinleştirip götürüyorum kreşe girerken çok ağlıyor ama çok keyifli çıkıyor oradan
Öğretmeni hiç ağlamadığını söylüyor sadece ayrılık vakti ağlıyor diyor
Aklımda kalıyor ama ben ilk bir hafta kreşe gittim içim genel olarak rahat sevdim yani onları da alışır mı 🥲