Kızıma gectıgımız cuma günü 18 ay aşılarını yaptırdım. Karmayı ve cocuk felcını daha once olmustu zaten ama hepatıt a ılk dozumuzdu. 6-8 saat arayla parol ve calpol verdım. Ikı gun bacagı şişti yandı ateş gibi. 3. Gün kafa ateşi oldu. Gece cıyak cıyak agladı yavrum napcagımı bılemedım sabah dılınde aft gordum gece su bıle ıcmek ıstememıstı. Gunduzlerı cok neşelıydı. Sonraki gece yıne aglamalar. Acile goturmeyı bıle dusundum. Ateşi yok diş çıkarmıyo dilindeki yara için aglıyor dedım. Sabah bı baktım kş cocugumun karnı benek benek ayak altları bacakları. Hemen doktora kostuk buyuk ıhtımal ası alerjısı dedıler allerset dıye bır surup verdıler azalmazda artarsa gel dedıler obür sabah kollara gectı boyna gectı bacaklar coştu tekrar gıttım baska doktora 6. Hastalık dedı. Aşıyla çakışmış dedı. Zoru atlatmıssın bı ıkı gune gecer benekler gıdene kadar surubu ver dedı. Cok sukur bugun yok. Gıttıler. Bız toplamda 5 gunde atlattık. Ateş olursa ateş düşürücü ver dedıler sizde oyle yapın baska ılacı yokmus zaten . Cocuklarada yaklastırma bulaşıcıymıs. Şımdıden gecmıs olsun