Merhaba kızlar kızım 7 ay 19 günlük 2 gecedir sürekli uyanıyor diş içindir dedim Tetagil döktüm aynı Calpol verdim aynı emzik ağzında gözü kapalı ağlıyor aç da değil şuan da yatırdım beşiğine koydum kaç kere kalktı saymadım normalde se ağlar emzik veririm uyumaya devam eder ama şuan emzik ağzında olduğu halde ağlıyor gündüz gayet keyifli bu arada neden acaba bilgisi olan var mı