nursenby size şöyle anlatayım. Bir haftadır keşandaydım. Buranın sineklerini bilen bilir vampir gibidirler. İnanın her yerim yara bere içinde. Evde 10 kişiydik bir tek beni böyle ısırdı. Diğerlerine gelmedi bile sinekler. Sırtım bile yara şuan. Bebişi ısırıp sizi ısırmamış olabilirler yani