Kızlar Yasmin kontrol hapı aldım 2 senedir bi doğum kontrol yöntemi kullanmıyoruz olursa olur kafasındaydık ama şuan çocuk istemiyorum. Adetim biteli 6gün oluyor ama bu adetin 3. Günü kullanılmaya başlanıyormuş. Ben bunu yarın içsem ne olur. Beni bilgilendirir misiniz