Merhaba kızım 30 aylik genelde hep kabizdi sol göbeğinin altında bi yumru farkettim ve dr a götürdüm ultrason ile baktılar katılaşmış kaka olduğunu söyledi. Dr a kakasinin renginin çok koyu kahve olduğunu söylemeyi unuttum şimdi araştırdığımda sindirim sistemi kanamalarında çok koyu kahve kaka olur yazıyor. Endişeliyim. Dr kabizlik için duphalac verdi ama ultrason ile tespit edilemeyen farklı bi sorun olabilir mi diye korkuyorum. Kabiz bebeklerin kakalari hep koyu kahve mi olur.