Doyumsuzluk mudur bunun kelime karşılığı bilmiyorum ama kızım neden böyle? Normal mi? Tam 3.5 yaşında kızım. Mesela parka gidiyoruz, herkes evine gidiyor, sıra bize gelince çığlık kıyamet.. oyun alanına giriyoruz, süresi dolan normal çıkıyor benim kızım ağlaya ağlaya 😔 piknik ya piknik sabahtan gidiyoruz akşama kadar artık pilimiz bitiyor dönüşte yine ağlamalar.. yoruluyorum 😭 bugün havuza gittik, hadi gidiyoruz diyen çocuğunun elinden tutup götürüyor biz yine diller dökerek, ağlayarak ayrılıyoruz. Ben o mutlu olsun, eğlensin diye çabalıyorum sonu hep kötü bitiyor 😭 normalde kızım herşeye ağlayan bir çocuk değildir, hatta hiç ağlamaz. Çok uyumludur, çok güzel sözümü dinler. Israr etmez, ama bu tip şeyleri bitiremiyoruz. Gitmeden önce güzelce konuşuruz, tamam yapmicam der ama sonuç yine aynı. Jimnastiğe gidiyor 1.5 saat yaaa 1.5 saat ☹️yeterli bir süre çocuklar koşa koşa çıkıyorlar benim kızım yine ağlaya ağlaya. Öğretmeni bile şaşırıyor. Burnumu dışarı çıkarasım gelmiyor böyle olunca 😭