bernainci0 bende sezeryan oldum doğumdan sonra doktor odama gelip karnımı sertse bastırdı parça kan vs varsa çıksın dedi sorduğumda araştırdığımda bazı doktorlar bunu yapmıyormuş sizde de mi yapmadı acaba da kaldı ayrıca o içinizde kalırsa zehirlemez mi yani şimdi tekrar ameliyat mı olunması gerekir bi araştırın isterseniz