babylove_ Boğazımda şişlik oluştu yağ bezesi tarzında yutkunmada zorluk çekiyorum bademciklerim şişmiş gibi boynumu çok fazla oynatamıyprum acıyor dokununcada acıyor başına gelen varmı ne yapmam lazım 😭😭😔😔 hastaneye gidemedim
Eftelya111 babylove_ geçmiş olsun yağ bezesi gibi demişsiniz pek soguk algınlığı ağrısı gibi gelmedi o yüzden bi doktora görünün bence ama normal bi boğaz ağrısıysa bal karabiber limon bunları ılık suda karıştırın kant gibi yapıp için çok iyi geliyor