babylove_ geçmiş olsun, doktorunuza yazma şansınız yok mu hamilesiniz buradan verilecek tavsiyeler bilemedim ki yanlış olabilir. Dondurma yiyin ben çok bademcik iltihabı yaşadım rahatlatıyor sıcak şeyler tüketmeyin daha kötü yapar. Bir de şişlik de varmış yarın doktora gitmeye çalışın enfeksiyon vs varsa daha da kötüleşmeyin🙏