yepyenianne34 Selam anneler 🌸 İstanbul’da yaşayan kişiler için bakıcı destek başvurusu e-devletten nereden oluyor acaba sabahtan beri bakıyorum asla bulamıyorum 😔😔😖😖😫😭
ozdenizzz yepyenianne34 aaaa öyle bir destek mi var acaba bana bilgi verebilir misiniz benimde bebeklerim ikiz çok zorlanıyorum.