gokcelifim valla sürekli aradım, dusuremedim ilk baş. En son doktorumuz oğlum 2 aylıkken filan bana direkt ulasabilecegim bir no verdi. Aradım ve bana dediler ki çocuğunuz 1 yaşındayken boşluk var şimdiye kadar niye aramadiniz 😁 Dedim kaç kere aradım telefon bile acmadiniz 😄 Sonrasında konuştuk daha erken boşluk olursa, biri iptal ederse haber veririz ama umutlanmayin çünkü böyle bekleyen çok dediler. Oğlum 6.5 aylıkken filan aradılar kendileri, boşluk olmuş 7.5 aylıkken filan yaptırdık işte. Bizim konumumuz baya uzak hastaneye, yani yolda kesin uyurdu bebeğim diye düşündüm sabah erken kaldirdim. Test beklerken uykusu geldi ama yok uyumuyor çocuk, ses var vs. Kendileri bi ilaç verdiler. Gittim emzirme odasında önce ilacı verdim, ardından emzirdim. İlacı da çocuk doktoru görüyor önce kilosuna boyuna göre ayarliyor. Sonra oğlum uyudu, direkt teste gittim. Normalde bizde degildi sıra ama bizden önceki bebek uyumadigi için bizi aldilar. Test yapildi, yaklaşık 15 dk kadar sürüyor. Sonrasında Test bitti oğlum uyandi😊 Direkt o anda sonuç çıkıyor zaten