11 aylık kızım biz de öyleyiz
Atak diyorum ben açıkcası iki dişimiz var dediğiniz gibi hiç beyazlama yok diğer dişlerde bazı geceler asla uyumuyo da
Doktorumuz papatya melisa çayı filan içirebilirsin demişti
Baybay şurup kullanabilrsin 2 yaşa kadar zorlayıcı bir süreç olabilir dedi daha almadık bakalım