Kızlar merhaba, çözemediğim bir kaç konuyu size danışmak istiyorum. 2aylık bebeğim var hala lohusa depresyonundan çıkamadım sanırım ya da alışamadım. Yalnız kalmaya çok korkuyorum sürekli birilerinin yanına gitmek ya da birilerini çağırma ihtiyacı hissediyorum. Bu süreç geçici mi ? Kendimi yetersiz hissediyorum. Forumda okuduğum ya da çevremde gördüğüm anne sütü artı mama ile besliyor doktor kilo alımı yeterli dedi sadece anne sütü veriyorum. Ama bazen hiç susmuyor çok ağlıyor aç mı kalıyor sorun nerede bilmiyorum.. deneyimlerinizi aktarabilir misiniz